کد خبر: 8631 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۵ |
پ

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران، یک بار دیگر با تصمیم جنجالی خود، فوتبال ایران را به لرزه درآورد. فسخ یک‌طرفه قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به تراکتور، جدیدترین حاشیه‌ای است که این دروازه‌بان به آن دامن زده است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران، یک بار دیگر با تصمیم جنجالی خود، فوتبال ایران را به لرزه درآورد. فسخ یک‌طرفه قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به تراکتور، جدیدترین حاشیه‌ای است که این دروازه‌بان به آن دامن زده است.

دروازه‌بانی که روزی پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد و به یکی از ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل شد، در سال‌های اخیر بیشتر به خاطر حواشی و تصمیمات عجیب و غریبش شناخته می‌شود. بیرانوند که در چند سال گذشته بارها با پرسپولیس به قهرمانی رسیده بود، این بار با اعلام جدایی از این تیم، شوک بزرگی به هواداران سرخپوش پایتخت وارد کرد.

اما این اولین بار نیست که بیرانوند با چنین تصمیماتی، فوتبال ایران را به تعجب واداشته است. پیش از این نیز او بارها با تهدید به جدایی از پرسپولیس، سعی کرده بود تا قرارداد بهتری با این باشگاه امضا کند. این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند که بیرانوند بیشتر به دنبال مسائل مالی است و تعهد چندانی به تیم‌هایش ندارد.

اما چرا بیرانوند اینقدر حاشیه‌ساز است؟

مسائل مالی:برخی هواداران می گویند به نظر می‌رسد پول برای بیرانوند از هر چیزی مهم‌تر است. او بارها با استفاده از تهدید به جدایی، سعی کرده است تا قراردادهای بهتر و پردرآمدتری را به دست آورد.

عدم تعهد: در این میان برخی معتقدند بیرانوند به نظر نمی‌رسد که تعهد زیادی به تیم‌هایش داشته باشد. او به راحتی تیم عوض می‌کند و به نظر نمی‌رسد که به پیراهن تیمی که برای آن بازی می‌کند، افتخار کند.

جلب توجه رسانه‌ها: بیرانوند به خوبی می‌داند که چگونه می‌تواند توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. او با ایجاد حاشیه، همیشه در کانون توجه قرار دارد.

پیامدهای این رفتارها:

کاهش محبوبیت: رفتارهای بیرانوند باعث شده است که محبوبیت او در بین هواداران کاهش یابد.

مشکل در یافتن تیم: باشگاه‌ها ممکن است از همکاری با بیرانوند به دلیل حاشیه‌هایی که ایجاد می‌کند، هراس داشته باشند.

آسیب به فوتبال ایران: رفتارهای بیرانوند، تصویری منفی از فوتبال ایران به جهان ارائه می‌دهد.

آیا بیرانوند می‌تواند این روند را تغییر دهد؟

برای اینکه بیرانوند بتواند به عنوان یک بازیکن موفق و محبوب شناخته شود، باید تغییرات اساسی در رفتار خود ایجاد کند. او باید به جای تمرکز بر مسائل مالی، به مسائل فنی و اخلاقی اهمیت بیشتری دهد و به تعهدات خود عمل کند.

در پایان باید گفت که علیرضا بیرانوند استعداد بسیار بالایی دارد و می‌تواند یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا باشد. اما برای رسیدن به این هدف، او باید رفتارهای خود را اصلاح کند و به جای دنبال کردن منافع شخصی، به فکر موفقیت تیم و فوتبال ایران باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید