کد خبر: 8682 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸ |
پ

با وجود نگرانی هواداران پرسپولیس از جدایی برخی از ستاره‌های تیم، محمود خوردبین، پیشکسوت این باشگاه، به هواداران اطمینان داد که پرسپولیس با برنامه‌ریزی دقیق، تیمی قدرتمند برای فصل آینده خواهد بست.

محمود خوردبین، یکی از پیشکسوتان وفادار باشگاه پرسپولیس، به هواداران نگران این تیم اطمینان داد که پرسپولیس در فصل آینده تیمی قدرتمند خواهد بود.

خوردبین به انتقادات هواداران در خصوص جدایی برخی از ستاره‌های تیم پاسخ داد و گفت: “اولاً مهمترین ستاره خود پرسپولیس است و ضمناً هیچ مدیرعاملی دلش نمی‌خواهد تیمش بد بسته شود. آقای درویش به دنبال این است بهترین تیم را درست کند. برخی نفرات را از دست دادیم و این کار را سخت کرد اما بنده که در جریان اتفاقات باشگاه هستم قول می‌دهم که تیم خوبی درست شود و در لیگ آینده پرسپولیس قدرتمندی را ببینیم.”

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین تأکید کرد که هواداران باید به مدیران باشگاه اعتماد کنند و به آنها فرصت دهند تا تیم را برای فصل آینده آماده کنند. خوردبین گفت: “مردم از کجا می‌دانند مدیران باشگاه بازیکن نمی‌گیرند؟ اینها می‌خواهند در سکوت تیم خوبی ببندند حتی بهتر از پارسال. هوادار حق دارد نگران تیمش باشد اما من به عنوان یک پیشکسوت از آنها می‌خواهم کمی صبر داشته باشند و ببینند چه تیمی درست خواهد شد. شاید برخی بازیکنان که مورد نظر هواداران هستند اصلا در برنامه‌های سرمربی ما جایی نداشته باشند. باید اجازه داد تیم بر اساس افکار سرمربی بسته شود.”

با توجه به صحبت‌های خوردبین، به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس با برنامه‌ریزی دقیق در حال تقویت تیم برای فصل آینده است و هواداران این تیم می‌توانند به آینده امیدوار باشند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید