کد خبر: 8622 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۷ |
پ

استقلال در آستانه شروع فصل جدید، همچنان با چالش بزرگی روبرو است. غیبت یوسو سسما، مربی بدنساز اسپانیایی این تیم، نگرانی هواداران استقلال را برانگیخته است. این در حالی است که جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان، پیش‌تر بر اهمیت حضور یک مربی بدنساز حرفه‌ای تأکید کرده بود.

باشگاه استقلال تهران در حالی خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند که همچنان با چالش بزرگی روبرو است. غیبت یوسو سسما، مربی بدنساز اسپانیایی این تیم، نگرانی هواداران استقلال را برانگیخته است. این در حالی است که جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان، پیش‌تر بر اهمیت حضور یک مربی بدنساز حرفه‌ای تأکید کرده بود.

عدم حضور سسما در تمرینات استقلال، انتقادهای زیادی را به همراه داشته است. یکی از کانال‌های تلگرامی هواداران استقلال نوشت: “نزدیک به سه هفته است تمرینات تیم شروع شده ولی خبری از بدنسازی نیست. چطور ممکن است مهم‌ترین تمرینات استقلال بدون حضور بدنساز انجام شود؟ آقای نکونام پارسال گفتید دلیل دیر اضافه شدن این مربی به تمرینات تعلل مدیریت بوده، ولی امسال چرا با وجود فراهم بودن شرایط هنوز به تیم ملحق نشده؟”

این در حالی است که حواشی جذب گائل کاکوتا همچنان  ادامه دارد و دیگر بازیکنان خارجی استقلال نیز به زودی  به تمرینات اضافه خواهند شد ، اما غیبت یک مربی بدنساز حرفه‌ای می‌تواند تأثیر منفی بر آمادگی جسمانی بازیکنان داشته باشد. هواداران استقلال امیدوارند که باشگاه هرچه سریع‌تر مشکل مربوط به حضور سسما را حل کند تا تیم با آمادگی کامل به مصاف رقبا برود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید