کد خبر: 8767 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ |
پ

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، در مصاحبه‌ای جنجالی ادعایی عجیب را مطرح کرد. او مدعی شد که در دوران حضورش در پرسپولیس، برخی از پیشکسوتان و افراد با نفوذ در باشگاه به دلیل حسادت و ترس از شکسته‌شدن رکوردهایشان، مانع از موفقیت بیشتر او شده‌اند.

بیرانوند با اشاره به اینکه اگر در پرسپولیس می‌ماند، می‌توانست به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود، گفت: “من همیشه به پرسپولیس عشق می‌ورزیدم و برای موفقیت این تیم از جان مایه می‌گذاشتم. اما متاسفانه برخی افراد در باشگاه، با ایجاد موانع مختلف و انتشار شایعات، تلاش می‌کردند تا به من آسیب بزنند و از پیشرفت من جلوگیری کنند.”

دروازه‌بان تیم ملی ایران در ادامه افزود: “آن‌ها می‌ترسیدند که اگر من در پرسپولیس بمانم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنم، رکوردهایشان شکسته شود و دیگر در مرکز توجه نباشند. به همین دلیل، با ایجاد جو منفی علیه من، سعی کردند تا من را از پرسپولیس برانند.”

این اظهارات بیرانوند در حالی مطرح می‌شود که نگاهی به آمار افتخارات بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد که امید عالیشاه با ۱۳ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن این تیم است. با این حال، بیرانوند معتقد است که اگر به او فرصت داده می‌شد، می‌توانست به این رکورد دست پیدا کند.

ادعای بیرانوند با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس روبرو شده است. برخی از هواداران از این ادعا حمایت کرده و معتقدند که بیرانوند حق دارد. اما برخی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه، ادعای بیرانوند را رد کرده و آن را بی‌اساس دانسته‌اند.

در هر صورت، اظهارات بیرانوند جنجال بزرگی را در فوتبال ایران ایجاد کرده است و باید منتظر واکنش‌های بیشتر در این خصوص باشیم.

.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید