کد خبر: 9009 |
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ |
پ

پایگاه خبر سیاسی: آنچه معتبر است، اطلاع رسانی نهادها و دستگاه‌ های رسمی است که غیر از آنچه تاکنون در دو اطلاعیه سپاه پاسداران ذکر شده، اطلاعات رسمی دیگری منتشر نشده است.

پایگاه خبر سیاسی؛ فیلمی در فضای مجازی با عنوان اولین فیلم از لحظه اصابت موشک به ساختمان استقرار شهید #اسماعیل_هنیه در تهران دست به دست می‌شود. بررسی ساده نشان می‌دهد که فیلم ادعایی با تصاویر اصلی اقامتگاه تطبیق ندارد و مربوط به این عملیات تروریستی نمی‌باشد.

فیلم منتشر شده متعلق به لحظه برخورد موشک به محل اقامت مراد دهده فرمانده فلسطینی در کرانه باختری است که در ژانویه سال جاری رخ داده است. عملیات تروریستی اسرائیل در شمال تهران منجر به تخریب درون اتاق شده اما در این تصاویر بخش وسیعی از ساختمان فرو‌ می‌ریزد.

اطلاعات و گمانه زنی های متفاوتی درباره چگونگی ترور شهید اسماعیل هنیه در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شده است. مراجع رسمی امنیتی در کشور، هنوز اطلاعات بیشتری درباره این حادثه تروریستی در اختیار رسانه ملی و سایر رسانه ها قرار نداده‌اند.

بنابراین، هرچه تحت عنوان جزئیات اعلام نشده درباره این حادثه در رسانه ها منتشر شده، از جمله مطالبی که توسط کارشناسان در برنامه های زنده رسانه ملی بیان کرده اند، دیدگاه‌ها و تحلیل‌ها و گمانه زنی های شخصی است.

آنچه معتبر است، اطلاع رسانی نهادها و دستگاه‌ های رسمی است که غیر از آنچه تاکنون در دو اطلاعیه سپاه پاسداران ذکر شده، اطلاعات رسمی دیگری منتشر نشده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید