کد خبر: 9198 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: حضور بعنوان کاندیدا و فعالیتهای سیاسی غیر موجه زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که به نوعی  سطح و جایگاه  شهرداری تهران را در حد یک حزب سیاسی تقلیل داد.

پایگاه خبر سیاسی ایران، حضور علیرضا زاکانی ،شهردار تهران در رقابت های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حواشی فراوانی همراه بود که شاید به استیضاح او ختم شود.

فارغ از تمام انتقاداتی که در مدت زمان کاندیداتوری علیرضا زاکانی شهردار تهران در انتخابات اخیر به علت نوع حضور و مواجهه اش با مسائل مطروحه در قامت کاندیدا،متوجه وی بود به نظر می رسد با توجه به عملکرد ضعیف  و نه چندان قابل دفاع وی در شهرداری تهران و  همچنین نارضایتی اعضای شورای شهر از  شهردار تهران و با عنایت به نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر در سال آینده، شنیده ها حاکی از آن است که اعضای شورای شهر تصمیم قطعی خود بر استیضاح و تغییر شهردار را در دستور کار خود قرار داده اند.

حضور بعنوان کاندیدا و فعالیتهای سیاسی غیر موجه زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که به نوعی  سطح و جایگاه  شهرداری تهران را در حد یک حزب سیاسی تقلیل داد.

شاید همین موضوع باعث گردید تا عملا شهرداری تهران آن گونه که انتظار می رود نتواند از حمایت های رئیس جمهور برخوردار شود و به عقیده برخی این موضوع آسیب جدی به روند توسعه کلان شهر تهران خواهد زد.

در آنسوی ماجرا نیز نارضایتی های  پرسنل، کارمندان و کارگران شهرداری نیز مزید بر علت شده، موجب تشدید بحران در اداره کلان شهر تهران گردیده است..
به نظر نمی رسد برای تعیین جایگزین شهردار تهران تا این لحظه  تصمیم قطعی اتخاذ شده باشد اما در اخبار درگوشی و محافل خصوصی  اسامی افراد شاخصی همچون محمد مخبر، سعید محمد و پرویز فتاح در بین اعضای شورای شهر به گوش می‌رسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید