کد خبر: 9676 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۰ |
پ

نگاهی بر نظرات کاربران نشان می دهد که به غیر از دو طیف موافق و مخالف، طیف دیگری نیز به چشم می‌خورد که این دسته سوم، شامل افرادی می‌شود که علاوه بر اینکه مخالف این کابینه پیشنهادی هستند، از رأی دادن خود در انتخابات، به هوای ایجاد تغییری مشهود، پشیمان هستند و ابراز ندامت می‌کنند. […]

نگاهی بر نظرات کاربران نشان می دهد که به غیر از دو طیف موافق و مخالف، طیف دیگری نیز به چشم می‌خورد که این دسته سوم، شامل افرادی می‌شود که علاوه بر اینکه مخالف این کابینه پیشنهادی هستند، از رأی دادن خود در انتخابات، به هوای ایجاد تغییری مشهود، پشیمان هستند و ابراز ندامت می‌کنند.

در همین راستا، کاربری نوشته است: «طلوع ناامیدی دوباره در ملت به خصوص آنهایی که به پزشکیان رای دادند! مانند خودم! ایشان به ۵۰ درصد حرف و قول خودشان از همین ابتدا پایبند نبود! کابینه و معاونین پیر که بعضا کارنامه قبلیشان مشخص و ضعیف بود! یا مثلا فردی با تحصیلات حوزوی و حقوق خوانده برای عتف چه آشنایی با علون پایه و صنعت و کارآفرینی و آزمایشگاه دارد؟!»

یا کاربر دیگری که معتقد است: «از رای دادن به پزشکیان پشیمانم بدترین انتخاب داشتند می گویند از فیلتر مجلس بیسواد سخت است گذشتن آقا قبول تو انتخاب از افراد دانشگاهی و فاخر بدون پیشینه سیاسی انتخاب می کردید تمام دنیا در مقابل علم و عالم ( دانشگاهی ) تسیلم می شوند مجلس هم تسلیم می شد.»

اما کاربر دیگری نیز نوشته است: «از صبح سر درد گرفتم. به وحدانیت خدا شبها تا سه صبح بیدار ماندم و افراد ناراضی را قانع کردم به پزشکیان رای بدن.اسامی کابینه ناامید کننده محض بودند.وجود یک وزیر کشور نظامی ، وجود افرادی با کارنامه ضعیف از دولت قبلی رییسی، در کنار ناامید کردن اقوام و کوتاه اومدن در مقابل لایه سخت قدرت یک پیام بیشتر نداشت و اون اینکه هیچ امیدی به تغییر نیست.»

و اما در آخر کاربر دیگری با یادآوری خاطره‌ای از روز انتخابات، نوشته است: «می دونید ماها تهران نشین ها مهم نیستیم ولی وقتی فهرست کابینه را دیدم صدا و اندام آن مرد خوزستانی که پدر پیرش را به دوش کشید برد رای داد تا ایران تغییر کند دائم در گوشم زنگ می زند… امیدوارم این کابینه بتونه به امثال این بزرگمردهای ایران که سالهاست که کمرشون زیر بی تدبیری ها خم شده خدمت کنه.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :محمد توفیقی

      اون کسی که تا سه صبح بیدار بود و…. می گم کنی عقلت را بکار بگیر یک طرفه قضاوت نکن اون چهارده میلیون هم مال این کشورند فقط تو نیستی