کد خبر: 9928 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ |
پ

دادستان کرمانشاه: دستگاه قضایی با هرگونه اقدام علیه امنیت ملی و آرامش عمومی برخورد قاطع خواهد کرد. افرادی که قصد دارند با استفاده از فضای مجازی، امنیت جامعه را به خطر بیندازند، بدانند که مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.”

به گزارش خبر سیاسی ایران به نقل از دلاوران مرصاد – حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، از دستگیری عوامل اصلی دو کانال تلگرامی و اینستاگرام خبر داد که با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی در بین مردم فعالیت می‌کردند.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: “این دو کانال با انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تحریک‌آمیز، قصد داشتند تا امنیت روانی جامعه را مختل کرده و بین مردم تفرقه ایجاد کنند.”

دادستان کرمانشاه افزود: “با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی، عوامل اصلی این کانال‌ها شناسایی و دستگیر شدند. برخی از این افراد در داخل کشور و برخی دیگر در خارج از کشور فعالیت می‌کردند.”

کریمی تاکید کرد: “دستگاه قضایی با هرگونه اقدام علیه امنیت ملی و آرامش عمومی برخورد قاطع خواهد کرد. افرادی که قصد دارند با استفاده از فضای مجازی، امنیت جامعه را به خطر بیندازند، بدانند که مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.”

دادستان کرمانشاه همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در فضای مجازی، مراتب را به مراجع قضایی اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید