کد خبر: 10049 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ |
پ

آیتک سلامت، ستاره جوان و خوش‌سیمای والیبال ایران، که این روزها حسابی سر زبان‌ها افتاده، در جشن صد هزارتایی پیج اینستاگرامش به سوالات داغ هواداران پاسخ داد. یکی از جالب‌ترین سوالات، مقایسه او با زهرا گونش، ستاره والیبال ترکیه بود که پاسخ بسیار جالبی از سوی آیتک دریافت کرد. او به صراحت گفت: “من شبیه زهرا گونش نیستم، خیلی زیباترم!”

آیتک سلامت، ستاره والیبال ایران، در یک لایو اینستاگرامی به سوالات داغ هوادارانش پاسخ داد. یکی از سوالات پرتکرار، مقایسه او با زهرا گونش، ستاره والیبال ترکیه بود. آیتک سلامت در پاسخ به این سوال، با اعتماد به نفس تمام گفت: “من شبیه زهرا گونش نیستم، خیلی زیباترم!”

این پاسخ صریح و قاطع، واکنش‌های متفاوتی را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. برخی از طرفداران آیتک از این پاسخ او حمایت کردند و به زیبایی و اعتماد به نفس او تبریک گفتند. اما برخی دیگر نیز این پاسخ را جسورانه و حتی توهین‌آمیز به زهرا گونش دانستند.

آیتک سلامت، متولد ۱۱ دی ۱۳۷۹ در تبریز، از سنین نوجوانی به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد و توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شود. او در سال‌های اخیر، با بازی‌های درخشان خود، دل میلیون‌ها ایرانی را به دست آورده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید