کد خبر: 10145 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ |
پ

تجربه موفق رضا سلیم ساسانی در مدیریت اتاق اصناف استان کرمانشاه، الگویی موفق برای اتاق بازرگانی بوده است. ایشان با ایجاد یک فضای همدلانه و تعاملی، زمینه مشارکت فعال همه اعضای اتاق را فراهم آورده‌اند.

کرمانشاه- با انتخاب رضا سلیم ساسانی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه، فصل جدیدی در فعالیت‌های این اتاق گشوده شد. سلیم ساسانی که پیش از این نیز سکان هدایت اتاق اصناف استان را بر عهده داشت، با تجربه‌ای ارزشمند و دیدگاهی نوآورانه، تحولات چشمگیری را در اتاق بازرگانی ایجاد کرده است.

پویایی و تحرک دوچندان اتاق بازرگانی

از زمان حضور سلیم ساسانی در راس اتاق بازرگانی کرمانشاه، شاهد پویایی و تحرک بی‌سابقه‌ای در فعالیت‌های این نهاد هستیم. ایشان با ایجاد یک فضای همدلانه و تعاملی، زمینه مشارکت فعال همه اعضای اتاق را فراهم آورده‌اند. به نظر می‌رسد این رویکرد جدید، انگیزه‌ای مضاعف برای فعالان اقتصادی استان ایجاد کرده است.

تجربه‌ای ارزشمند از اتاق اصناف

تجربه موفق سلیم ساسانی در مدیریت اتاق اصناف کرمانشاه، یکی از دلایل اصلی انتخاب ایشان به عنوان رئیس اتاق بازرگانی بوده است. ایشان طی سال‌های فعالیت در اتاق اصناف، توانسته‌اند با ایجاد یک موازنه اصولی، جو همدلی و همکاری جمعی را در بین صنوف مختلف برقرار کنند. این تجربه ارزشمند، بی‌شک در موفقیت‌های ایشان در اتاق بازرگانی نیز موثر بوده است.

انتظارات از آینده

با توجه به سوابق و توانایی‌های رضا سلیم ساسانی، انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگتری در اتاق بازرگانی کرمانشاه باشیم. فعالان اقتصادی استان به آینده‌ای روشن و پر از امید نگاه می‌کنند و معتقدند که با رهبری سلیم ساسانی، اتاق بازرگانی کرمانشاه به یکی از فعال‌ترین و موثرترین اتاق‌های بازرگانی کشور تبدیل خواهد شد.

کلمات کلیدی: رضا سلیم ساسانی، اتاق بازرگانی کرمانشاه، تحول، پویایی، اتاق اصناف، همدلی، همکاری

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید