کد خبر: 10416 |
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ |
پ

این تصمیم غیرمنتظره، جامعه کشتی کرمانشاه را شوکه کرده و بسیاری از مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته ورزشی را ناراحت و دلخور کرده است. آنها معتقدند که این انتصاب به اعتبار کشتی کرمانشاه لطمه زده و آینده این رشته ورزشی را با ابهام مواجه کرده است.

انتصاب کامران ملکی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی این استان، موجی از اعتراضات و نارضایتی را در جامعه کشتی کرمانشاه برانگیخته است. این انتصاب در حالی صورت گرفته است که برادران محبی پس از سال‌ها تلاش و خدمت به کشتی کرمانشاه از این سمت برکنار شده‌اند.

همگان می دانند که کشتی تا چه اتدازه رشته ای تخصصی و حرفه ای است و تنها کسانی می توانند فضا و حال و هوای کشتی را به درستی درک و مدیریت کنند که خاک این رشته ها را خورده باشند.

این تصمیم که به گفته بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان کشتی، عجولانه و بدون در نظر گرفتن سابقه و تجربه افراد صورت گرفته، باعث شده است تا کشتی کرمانشاه که در سال‌های اخیر حتی  با تلاش‌های برادران محبی  نتوانست پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، مجدداً به روزهای نخوت خود بازگردد.

انتقاد از بی‌تجربگی رئیس جدید هیئت کشتی

یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که به این انتصاب وارد شده، بی‌تجربگی کامل کامران ملکی در حوزه کشتی است. وی که پیش از این هیچگونه سابقه و فعالیتی در این رشته ورزشی نداشته، با این انتصاب به سکان هدایت کشتی کرمانشاه رسیده است. این در حالی است که کشتی کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های کشتی کشور، نیازمند فردی با تجربه و شناخت کافی از این رشته ورزشی است.

ناراحتی و گلایه مندی جامعه کشتی

این تصمیم غیرمنتظره، جامعه کشتی کرمانشاه را شوکه کرده و بسیاری از مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته ورزشی را ناراحت و دلخور کرده است. آنها معتقدند که این انتصاب به اعتبار کشتی کرمانشاه لطمه زده و آینده این رشته ورزشی را با ابهام مواجه کرده است.

حواشی و سوالات بی‌پاسخ

این انتصاب حواشی زیادی را به همراه داشته و سوالات بسیاری در ذهن مردم ایجاد کرده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این انتصاب به دلایل سیاسی و نه فنی صورت گرفته است. آنها همچنین سوال می‌کنند که چرا فردی بدون سابقه و تجربه در این حوزه، به چنین مسئولیتی مهمی منصوب شده است؟

نگرانی از آینده کشتی کرمانشاه

با توجه به شرایط پیش آمده، بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان کشتی نگران آینده این رشته ورزشی در کرمانشاه هستند. آنها معتقدند که این تصمیم می‌تواند باعث مهاجرت ورزشکاران مستعد به استان‌های دیگر و در نتیجه تضعیف کشتی کرمانشاه شود.

درخواست برای بازنگری در این تصمیم

بسیاری از جامعه کشتی کرمانشاه خواستار بازنگری در این تصمیم و انتصاب فردی با تجربه و شناخت کافی به عنوان رئیس هیئت کشتی این استان هستند. آنها معتقدند که این تنها راه نجات کشتی کرمانشاه از این وضعیت نابسامان است.

سخن پایانی

انتصاب کامران ملکی به عنوان رئیس هیئت کشتی کرمانشاه، تصمیمی است که با واکنش‌های منفی بسیاری روبرو شده است. بی‌تجربگی وی و حواشی این انتصاب، آینده کشتی کرمانشاه را با ابهام مواجه کرده است. امید است مسئولان امر با درک اهمیت این موضوع، هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح این تصمیم اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید