کد خبر: 10617 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۲ |
پ

پرویز مظلومی، سرمربی اسبق استقلال، در مصاحبه‌ای جنجالی درباره اختلافش با امیر قلعه‌نویی، بی‌تفاوتی بازیکنان استقلال در دربی و دلخوری از فتح‌الله‌زاده صحبت‌های تندی کرد. او همچنین با اشاره به چهار پیروزی متوالی استقلال، چالش یخ با ایمون زاید را به شکلی جالب به نفع خود تمام کرد.

پرویز مظلومی، سرمربی پیشین استقلال، در مراسم تجلیل از غلامحسین مظلومی، اسطوره فقید استقلال، در مصاحبه‌ای جنجالی در شهریور ۹۳ صحبت‌های قابل توجهی درباره دوران سرمربی‌گری خود و روابطش با چهره‌های معروف فوتبال ایران مطرح کرد.

مظلومی درباره رابطه‌اش با امیر قلعه‌نویی به صراحت گفت: “رابطه ما دوستانه نیست. فقط در حد سلام و علیک است، اما اختلافات بین ما وجود دارد.” او همچنین به بازی معروف دربی بهمن ۹۰ اشاره کرد که استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد: “آن بازی طبیعی نبود. بازیکنان بازی را رها کردند و ما باختیم! بی‌انگیزگی و غرور باعث شکست ما شد.”

سرمربی اسبق استقلال از دلخوری خود نسبت به مدیریت باشگاه نیز سخن گفت: “از فتح‌الله‌زاده به خاطر اتفاقات دوران مربی‌گری‌ام گله‌مندم، اما دوستی‌مان را خراب نمی‌کنم.” او به خاطره کنار گذاشته شدنش در بهار ۹۱ نیز اشاره کرد و گفت: “در حالی که من سرمربی استقلال بودم، افرادی پلاکارد شمارش معکوس برای بازگشت یک مربی دیگر را به ورزشگاه آوردند. این افراد استقلالی نبودند، بلکه مزدبگیر بودند و پول گرفته بودند.”

مظلومی با اشاره به چهار پیروزی متوالی استقلال مقابل پرسپولیس، به جنجال چالش یخ و ایمون زاید اشاره کرد و گفت: “اگر قرار باشد من به خاطر ایمون زاید یک سطل یخ روی خودم بریزم، پرسپولیسی‌ها باید یک دریا آب یخ روی سرشان بریزند، چون من چهار بار به عنوان سرمربی آن‌ها را شکست دادم.”

این صحبت‌های تند و جنجالی مظلومی در آن زمان موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت و نشان از اختلافات درون تیمی و حواشی اطراف استقلال داشت که همچنان در یادها باقی مانده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید