کد خبر: 10612 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۵۸ |
پ

امین حیایی، یکی از ستارگان برجسته سینمای ایران، در مصاحبه‌ای به خاطرات و ارتباطات نزدیکش با ورزشکاران بزرگ ایران مانند علی دایی و هادی ساعی اشاره کرد. او همچنین از دعوت علی پروین برای حضور در تیم منتخب ستارگان ایران و رابطه‌اش با اسطوره‌های فوتبال سخن گفت.

امین حیایی، بازیگر محبوب و سرشناس سینمای ایران، با حضور در فیلم‌های ماندگاری مانند “هتل کارتن”، “دست‌های آلوده” و “مهمان مامان” جایگاه ویژه‌ای در دل مردم پیدا کرده است. او در مصاحبه‌ای در سال ۱۳۹۴ با خبرورزشی درباره رابطه‌اش با ورزشکاران مطرح ایران صحبت کرد.

حیایی در این گفتگو به رفاقت نزدیک خود با هادی ساعی، قهرمان تکواندوی ایران، اشاره کرد و گفت: “من و هادی ساعی فوق‌العاده با هم رفیق هستیم و سابقه همکاری در یک سریال و فیلم را نیز داریم. هادی واقعاً پهلوان است و از شخصیت او همیشه تقدیر کرده‌ام.”

این بازیگر همچنین از رابطه خود با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سخن گفت: “با علی دایی هم رفاقت دارم، هرچند بیشتر دورادور. ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال ماست و برای من افتخار بزرگی است که در کنار او باشم. من همیشه بازی‌های او را در تیم ملی دنبال می‌کردم.”

حیایی همچنین از دعوت علی پروین برای حضور در تیم منتخب ستارگان ایران با ستارگان جهان یاد کرد و افزود: “علی‌آقای پروین لطف کردند و من را برای بازی در این مسابقه دعوت کردند. اما به دلیل تمرینات تئاتر با استاد داریوش مهرجویی نتوانستم در این بازی شرکت کنم. شایعه‌ای که گفته شده بود از علی پروین دلخورم، کاملاً نادرست است. من به علی‌آقا ارادت دارم و ایشان، به همراه مرحوم ناصر حجازی، از اسطوره‌های فراموش‌نشدنی فوتبال ایران هستند.”

حیایی با این اظهارات نشان داد که نه تنها در سینما ستاره است، بلکه با ورزشکاران برجسته ایران نیز رابطه دوستانه و نزدیکی دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید