کد خبر: 10856 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۰۵ |
پ

گزینه جدید گاریدو برای تقویت تیم، منتصر لحتمی، وینگر چپ‌پای مراکشی است که پیش‌تر در تیم ویداد مراکش بازی کرده و با گاریدو ارتباطی غیرمستقیم داشته است

با وجود عدم تعیین تکلیف رسمی درباره سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس به دلیل حضور نبیل باهویی، به نظر می‌رسد تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی ممکن است یک سهمیه اضافی برای جذب بازیکن خارجی دریافت کنند. در این صورت، پرسپولیس می‌تواند علاوه بر ۵ بازیکن خارجی فعلی خود، یک بازیکن دیگر نیز به ترکیب اضافه کند.

حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس، روز جمعه اعلام کرد که گاریدو، سرمربی پرسپولیس، هنوز گزینه خارجی جدیدی به باشگاه معرفی نکرده است. با این حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که او همچنان به دنبال جذب یک وینگر خارجی بوده و نام یکی از بازیکنان مورد نظرش را نیز به باشگاه اعلام کرده است.

گزینه جدید گاریدو برای تقویت تیم، منتصر لحتمی، وینگر چپ‌پای مراکشی است که پیش‌تر در تیم ویداد مراکش بازی کرده و با گاریدو ارتباطی غیرمستقیم داشته است. لحتمی، که ۲۳ سال سن دارد، در گذشته با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو به ترابزون اسپور ترکیه پیوست، اما تنها در ۸ بازی و ۱۳۷ دقیقه در سوپرلیگ ترکیه به میدان رفت. او سپس به ویداد مراکش بازگشت و از خردادماه امسال بدون تیم بوده است.

لحتمی در مجموع ۹۵ بازی حرفه‌ای در لیگ مراکش، لیگ قهرمانان آفریقا و لیگ فوتبال آفریقا انجام داده و ۸ گل و ۱۴ پاس گل به ثبت رسانده است. ارزش فعلی او در سایت ترانسفرمارکت ۶۰۰ هزار یورو اعلام شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید