کد خبر: 10887 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ |
پ

پایگاه خبر سیاسی: استان کرمانشاه به مدیری نیاز دارد که به دور از تندروی‌های جناحی و مناسبات فردی، بر اساس شایستگی و توانایی‌های خود انتخاب شود و بتواند با ایجاد وحدت و همدلی در میان همه اقشار و جریان‌های سیاسی، استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

جناب آقای وزیر کشور،با توجه به شعار دولت محترم مبنی بر “وفاق ملی” و لزوم ایجاد همدلی و انسجام میان تمامی جریان‌های سیاسی همراه و همسو با نظام و دولت، انتخاب استاندار کرمانشاه می‌بایست با در نظر گرفتن نظرات مجمع نمایندگان استان به‌عنوان نمایندگان واقعی مردم در اولویت قرار گیرد، نه صرفاً بر مبنای مناسبات فردی و روابط سیاسی. متأسفانه در گذشته شاهد چنین انتصاباتی بودیم که پیامدهای منفی بسیاری برای استان به دنبال داشت.

جناب وزیر،
استان کرمانشاه امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و وحدت نیازمند است. تمرکز بر نام افرادی که به‌عنوان چهره‌های تندرو و وابسته به یک جناح خاص شناخته می‌شوند، نه تنها به تحقق اهداف و شعارهای دولت دکتر پزشکیان کمکی نخواهد کرد، بلکه اختلافات را شعله‌ورتر خواهد ساخت. مردم این استان از انتصاباتی که بر پایه روابط فردی و بده‌بستان‌های سیاسی است، خسته‌اند. آنان به دکتر پزشکیان رأی دادند تا این رفتارها پایان یابد، و به همین دلیل، تکرار این اشتباهات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

تعامل مجلس و دولت در حال حاضر در بالاترین سطح خود قرار دارد و این همکاری می‌تواند نمونه‌ای از کارآمدی و هماهنگی بین دو قوه باشد. اما انتخاب استاندار بدون در نظر گرفتن نظرات نمایندگان استان، حرکتی برخلاف این مسیر تعاملی خواهد بود.

متأسفانه، شنیده می‌شود که برخی افراد با اتکا به دوستی و آشنایی با دکتر پزشکیان، خود را محق به دخالت در امور استان، از جمله انتخاب استاندار، می‌دانند. اجازه دادن به این طیف برای نفوذ در امور استان، نه‌تنها به بی‌اعتمادی عمومی و دلسردی مردم منجر خواهد شد، بلکه باعث کاهش محبوبیت دولت در میان مردم کرمانشاه می‌شود.

جناب وزیر،
استان کرمانشاه به مدیری نیاز دارد که به دور از تندروی‌های جناحی و مناسبات فردی، بر اساس شایستگی و توانایی‌های خود انتخاب شود و بتواند با ایجاد وحدت و همدلی در میان همه اقشار و جریان‌های سیاسی، استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

لذا از شما تقاضا داریم که در انتخاب استاندار کرمانشاه، بیش از هر چیز به منافع مردم و وحدت جامعه توجه فرمایید و از ورود افراد ناشایست و با نگاه تنگ‌نظرانه سیاسی به این مسئولیت خطیر جلوگیری کنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید