کد خبر: 10944 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۰۰ |
پ

عبدالحمید عبائی حسنی، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خوزستان و بازرس کانون عالی کشور، به انتقاد از عدم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت. او اشاره کرد که طبق برنامه هفتم توسعه، قرار بود ۴۰ درصد از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال اول اجرایی شود، اما با گذشت شش ماه […]

عبدالحمید عبائی حسنی، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خوزستان و بازرس کانون عالی کشور، به انتقاد از عدم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت. او اشاره کرد که طبق برنامه هفتم توسعه، قرار بود ۴۰ درصد از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال اول اجرایی شود، اما با گذشت شش ماه از سال هنوز اقدامی عملی در این زمینه صورت نگرفته است.

او همچنین به تبعیض میان بازنشستگان صندوق‌های مختلف اشاره کرد و گفت که بازنشستگان کشوری و لشکری در دو ماه تیر و مرداد، یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی دریافت کرده‌اند، اما بازنشستگان تأمین اجتماعی از این پرداخت‌ها بی‌بهره مانده‌اند. عبائی حسنی تأکید کرد که اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به تصویب لایحه دولت در مجلس نیاز دارد و از مجلس خواست تا این لایحه را هرچه سریع‌تر تصویب کند تا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز متناسب‌سازی شود.

این تأخیرها و تبعیضات موجب نارضایتی شدید بازنشستگان تأمین اجتماعی شده است، که بیش از شش ماه در انتظار اجرای این طرح هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید