meta name="title" content="پایگاه خبر سیاسی ایران">

درخشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رتبه‌بندی جهانی/ کسب رتبه اول دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جایگاه چهارم در میان دانشگاه‌های ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موفقیت تاریخی این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی خبر داد. بر اساس اعلام موسسه بین‌المللی تایمز، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست علاوه بر قرار گرفتن در رتبه چهارم میان تمامی دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران، به رتبه اول در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دست یابد.

دکتر قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن اشاره به این دستاورد چشمگیر، بیان کرد: «موسسه تایمز یکی از معتبرترین مراکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان است که بر اساس معیارهایی چون آموزش، پژوهش، جذب دانشجویان بین‌المللی و ارتقای امکانات دانشگاهی اقدام به ارزیابی می‌کند.» وی با تقدیر از عملکرد دانشگاه، افزود: «این موفقیت نتیجه تلاش‌های مداوم و برنامه‌ریزی تیم‌های مدیریتی و تمامی اعضای این دانشگاه است.»

به گفته دکتر محمدی، در تازه‌ترین رتبه‌بندی این موسسه، دانشگاه‌های آکسفورد، ماساچوست و هاروارد در رتبه‌های اول تا سوم جهان قرار گرفته‌اند. در بین دانشگاه‌های ایرانی نیز، دانشگاه صنعتی شریف رتبه اول، دانشگاه امیرکبیر رتبه دوم و دانشگاه علم و صنعت ایران در رتبه سوم قرار دارند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در صدر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اظهار داشت: «دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.»

در پایان، دکتر محمدی این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تمامی مردم استان تبریک گفت و تأکید کرد که این دستاورد بی‌سابقه برای استان کرمانشاه به لطف برنامه‌ریزی هوشمندانه و تلاش‌های مستمر محقق شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا