کد خبر: 10139 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ |
پ

در اقدامی مهم برای تقویت همکاری‌های اقتصادی با سوریه، اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه انتخاب و معرفی شدند. کیوان کاشفی که بار دیگر به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شده است، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه روابط تجاری با سوریه متمرکز است.

هیئت رئیسه اتاق مشترک ایران و سوریه با هدف تقویت روابط تجاری معرفی شد

 جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه ۳۰ مردادماه برگزار و اعضای  هیئت رئیسه جدید  مشخص شدند.

کیوان کاشفی که پیش از این نیز این اتاق را برعهده داشت، بار دیگر بعنوان رییس هیئت رئیسه و رئیس اتاق  انتخاب شد.

محمدرضا مرتضوی به عنوان نایب رئیس اول، نوید ظاهری به عنوان نایب رئیس دوم و شهلا عموری به عنوان خزانه‌دار، سایر اعضای هیئت رئیسه جدید را تشکیل می‌دهند.

هیئت رئیسه جدید اتاق مشترک ایران و سوریه در این جلسه بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور تاکید کرد و اعلام کرد  از تمام ظرفیت‌های موجود، از جمله مرکز تجاری ایران در دمشق، برای ارتقای جایگاه تجاری ایران در سوریه استفاده خواهد شد.

کیوان کاشفی، رئیس اتاق مشترک ایران و سوریه در این خصوص اظهار داشت: “با توجه به شرایط جدید و فرصت های پیش رو، برنامه های جامعی برای توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری بین دو کشور در دست اجرا داریم. مرکز تجاری ایران در دمشق می تواند نقش بسیار مهمی در فعالیت‌های تجاری و معرفی محصولات و خدمات ایرانی به بازار ایفا می‌کند .

اتاق مشترک ایران و سوریه

اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه به عنوان پلی بین بخش خصوصی دو کشور، نقش مهمی در توسعه روابط اقتصادی ایفا می‌کند. این اتاق با برگزاری نشست‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری، زمینه‌های بیشتر تجارت و سرمایه‌گذاران دو کشور را فراهم می‌آورد.

مرکز تجاری ایران در دمشق

مرکز تجاری ایران دمشق که با هدف ایجاد فعالیت‌های تجاری ایرانیان در سوریه ایجاد شده است ، امکانات و خدمات متنوعی  از جمله خدمات کاریابی ، تهیه و تجهیز سالن‌های نمایشگاهی و خدمات مشاوره‌ای را در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار می‌دهد.

برنامه های آتی اتاق مشترک

اتاق ایران و سوریه در نظر دارد با برگزاری جلسات تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای تجاری، به توسعه روابط تجاری بین دو کشور کمک کند. همچنین، اتاق با همکاری دستگاه‌های خصوصی، به دنبال رفع مشکل در مسیر تجارت و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید