کد خبر: 10270 |
تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ |
پ

جنگ تمام‌عیار بر سر ستاره ملی‌پوش ایران! علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی و محبوب فوتبال ایران، به صراحت اعلام کرده که قلبش برای پرسپولیس می‌تپد و تنها به این تیم می‌رود. این تصمیم قاطع، رقابت داغی را بین پرسپولیس و سایر باشگاه‌های خواهان این بازیکن به راه انداخته است.

 پیشنهادات وسوسه‌انگیز؛ اما عشق به پرسپولیس بر همه چیز می‌چربد

گفته می‌شود دو تیم دیگر ایرانی نیز برای جذب قلی‌زاده دست به کار شده‌اند و پیشنهادهای مالی بسیار خوبی را به این بازیکن و باشگاه لخ پوزنان ارائه داده‌اند. اما قلی‌زاده با رد تمام این پیشنهادات، نشان داده که علاقه‌اش به پرسپولیس فراتر از هر مبلغ مالی است. او به مدیران باشگاه لهستانی اعلام کرده که تنها در صورتی رضایت‌نامه‌اش را صادر خواهند کرد که مقصد بعدی او پرسپولیس باشد.

سنگ‌اندازی‌های لخ پوزنان؛ پرسپولیس در انتظار چه است؟

با وجود توافق سرمربی لخ پوزنان بر جدایی قلی‌زاده، اما مدیران این باشگاه همچنان در صدد دریافت مبلغ بالایی برای فروش این بازیکن هستند. این موضوع باعث شده تا روند انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس با کندی پیش برود. پرسپولیسی‌ها امیدوارند با مذاکرات فشرده بتوانند رضایت مدیران لخ پوزنان را جلب کرده و این ستاره را به خدمت بگیرند.

قلی‌زاده یا ماندن در لهستان؟ تصمیم نهایی ستاره ملی‌پوش چه خواهد بود؟

اکنون توپ در زمین لخ پوزنان است. آن‌ها باید تصمیم بگیرند که آیا با درخواست قلی‌زاده موافقت می‌کنند یا اینکه این بازیکن را تا پایان قراردادش در لهستان نگه می‌دارند. در هر صورت، این انتقال یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تابستان فوتبال ایران خواهد بود و هواداران پرسپولیس با اشتیاق منتظر پیوستن قلی‌زاده به تیم محبوبشان هستند.

#قلی_زاده #پرسپولیس #نقل_و_انتقالات #فوتبال_ایران

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید