کد خبر: 10904 |
تاریخ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ |
پ

در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر عدم حضور آرمین سهرابیان در لیست استقلال به گوش می‌رسد. پیش از این گفته می‌شد که آرمان رمضانی یا ایمان سلیمی از لیست خارج می‌شوند تا جای آرمین سهرابیان خالی شود. اما با توجه به مصدومیت بلانکو و نیاز به حضور رمضانی، و همچنین تغییر تاکتیکی جواد نکونام به […]

در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر عدم حضور آرمین سهرابیان در لیست استقلال به گوش می‌رسد. پیش از این گفته می‌شد که آرمان رمضانی یا ایمان سلیمی از لیست خارج می‌شوند تا جای آرمین سهرابیان خالی شود. اما با توجه به مصدومیت بلانکو و نیاز به حضور رمضانی، و همچنین تغییر تاکتیکی جواد نکونام به دفاع سه نفره و اهمیت سلیمی در این سیستم، کادر فنی استقلال تصمیم گرفته است این دو بازیکن را حفظ کند.

اگر در سفر استقلال به قائمشهر برای بازی با نساجی، آرمان رمضانی و ایمان سلیمی در کاروان تیم حضور داشته باشند، به نظر می‌رسد که سهرابیان کسی است که از لیست کنار گذاشته شده است.
سهرابیان در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و گفته می‌شود که او باید در زمستان به خدمت سربازی برود. با این حال، یکی از منابع نزدیک به باشگاه استقلال عنوان کرده که اگر پروژه جذب مهاجم خارجی منتفی شود، آرمین سهرابیان می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد و با استفاده از سهمیه فیفا به لیست تیم بازگردد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید