کد خبر: 5875 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۳۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: دکتر نوروزی: کرمانشاه و کرمانشاهی همواره نزد دکتر قالیباف احترام و جایگاه ویژه ای داشته لذا شاهد هستیم که ایشان بیشترین اعتماد را به نیروهای کرمانشاهی داشته و دارند.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، دکتر نادر نوروزی عضو شورای رهبردی ستاد قالیباف در پاسخ به سئوال خبرنگارما در خصوص چرایی علاقه قالیباف به کرمانشاهی ها گفت:

علاقه قالیباف به کرمانشاهی ها و کرمانشاهی ها به قالیباف علاقه ای دو طرفه و غیر قابل انکار است، این علاقه می تواند علل مختلفی داشته باشد.

دکتر قالیباف از طرف پدر ریشه ای کرد دارد و مردم کرمانشاه به نوعی قالیباف را از خودشان می دانند.

حضور قالیباف به همراه خانواده در کرمانشاه در ایام جنگ تحمیلی هم می تواند مزید بر علت باشد، همانطور که در جلسات اخیر حضور داشتید سرکار خانم دکتر مشیر همسر دکتر قالیباف بارها از خاطرات خوب و خوشایندی که از حضور و زندگی چند ساله اشان در کرمانشاه دارند یاد کردند و کرمانشاهی ها را مردمی اصیل، دلسوز، مهربان و سرشار از گذشت و فداکاری می دانند.

دکتر نادر نوروزی در ادامه افزود: رویه ی مدیریتی دکتر قالیباف در تمامی ادوار نشان دهنده آن است که ایشان کرمانشاه و کرمانشاهی را باور دارد.

دکتر قالیباف کرمانشاهی ها را از معتمدین خود می داند و لذا شاهد هستیم همواره از بسیاری از چهره های شناخته شده کرمانشاهی در پست های مدیریتی بهره جسته اند.

دکتر قالیباف هرکجا که بودند به مدیران کرمانشاهی فرصت حضور و میدان داری دادند و این ناشی از همین رابطه نزدیک قلبی و عاطفی میان ایشان و مردم شریف کرمانشاه است.

بنده بارها و بارها ارادت ویژه دکتر قالیباف به مردم فهیم کرمانشاه را از زبان ایشان شنیده ام و در عمل نیز می بینیم که دکتر قالیباف بیشترین  اعتماد و اتکا را به نیروهای کرمانشاهی داشته و دارند.

دکتر قالیباف در زمان جنگ در استان کرمانشاه حضور داشتن و همانطور که سرکار خانم دکتر مشیر هم بارها اشاره داشتند تجربه زندگی میان کرمانشاهی ها و کردها و فرصت شناخت این مردم مهربان را ازنزدیک داشته اند.

اگر اغراق نباشد می توان گفت که دکتر قالیباف خودشان را به نوعی کرمانشاهی  و کرد می دانندو در عمل هم اثبات کرده اند که دلسوز مردم کرمانشاه و نیروهای ولایی و انقلابی کرمانشاه می دانند.

دکتر نادر نوروزی در پایان اشاره داشتند،می توانم با اطمینان خاطر این نوید را بدهم در صورتی که ایشان رئیس جمهور شوند شاهد رشد و ترقی کرمانشاه و جوانان کرمانشاهی در تمامی عرصه های مدیریتی کشور خواهیم بود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید