کد خبر: 5931 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: سید احمد صفوی رئیس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان کرمانشاه در جمع مدال آوران، مربیان و ورزشکاران سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران،  احمد صفری رئیس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان کرمانشاه در گردهمایی ورزشکاران و مدال آوران کرمانشاهی  گفت: روحیه جهادی دکتر قالیباف زبانزد خاص و عام است، شاید کمتر کسی بداند که دکتر قالیباف در زلزله طبس بعنوان یک جوان ۱۶ ساله با بسیج کمک های مردمی خودش را در همان ساعات اولیه به مناطق زلزله زده رسانده و به یاری هموطنان آسیب دیده مشغول شده است.

نقش و اثر گذاری دکتر قالیباف بعنوان یک فرمانده جوان از همان ابتدای شروع دفاع مقدس تا امروز که ریاست مجلس را بر عهده دارند نقشی بی بدیل و قابل توجه است.

سید احمد صفری در ادامه افزود: ما امروز در کنار وظیفه شرعی و قانونی خود که همان شرکت و حضور گسترده در انتخابات است یک وظیفه ی دیگر هم داریم و آن انتخاب فرد اصلح است، فردی که بتوانددر جایگاه ریاست جمهوری فردی خدمتگزار  و دلسوز به حال انقلاب و مردم باشد.

صفوی تاکید کرد: دکتر قالیباف با توجه به کارنامه موفق و قابل دفاعی که دارد اصلح ترین نامزد برای حضور در جایگاه ریاست جمهوری است و ما وظیفه ی خود می دانیم که از ایشان حمایت کرده و تلاش خود را در راه پیروزی در انتخابات پیشرو بکار ببندیم.

در این همایش جمعی از مدال آوران، مربیان و قهرمانان ورزشی نام آور استان کرمانشاه با حضور در ستاد مرکزی اعلام حمایت خود از دکتر قالیباف را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید