کد خبر: 7233 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۴۳ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: علی مطهری می گوید: به نظر من رأی مردم به پزشکیان «رأی به تغییر» بود، یعنی به ادامه وضع موجود راضی نبودند و این تغییر را در آقای پزشکیان بیشتر دیدند. عنصر قومیت در درجه دوم و سوم تأثیر داشت.

سئوال از مطهری: آقای قالیباف به مجلس باز می گردند و آقای جلیلی هم به دولت سایه خود. فرض کنید آقای جلیلی در دولت سایه شان مدل همان مواجهه‌ای که با آقای روحانی داشتند با آقای پزشکیان هم داشته باشند؟ یا آقای قالیباف در مجلس ممکن است مشی همراهی با دولت را پیش گیرند یا نه، این شکست جاهایی خود را در رفتارش نشان دهد؟

نه، من این طور فکر نمی کنم. معتقدم آقای قالیباف با این دولت همراهی می‌کند و کارشکنی نمی کند. شخصیت ایشان به گونه ای است که با افراط و تندروی مخالف و به دنبال حل مشکلات کشور است.

دولت سایه جلیلی اگر در امور اجرایی کشور دخالت نکند، فی نفسه بد نیست

البته ممکن است جناح مقابل در مجلس مخالفت هایی انجام دهند، ولی باتوجه به وجود تعداد قابل توجهی نماینده مستقل، فکر می کنم مجلس دوازدهم بیشتر با دولت همراهی خواهد داشت تا تقابل و کارشکنی.

آقای جلیلی چطور؟

ایشان مدعی است که ما به هر دولتی کمک می کنیم و پیشنهاد و راه حل ارائه می دهیم، حالا دولت می خواهد استفاده کند یا نکند. شاید بخواهند کارشان را ادامه دهند که این بد نیست. اگر در امور اجرایی دخالت نکنند و مهره‌چینی نکنند و فقط پیشنهاد و راه حل ارائه دهند و کمک هر دولتی باشند فی نفسه کار بدی نیست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید