کد خبر: 7453 |
تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: چند ساعت گذشته خبری مبنی بر اینکه پزشکیان مجوز تدوین و ارسال “لایحه آزادی پوشش” به مجلس را از رهبری گرفته است در رسانه های مختلف منتشر شد اما چند ساعت از انتشار این خبر نگذشته بود که رسانه ها خبر را از صفحه خود حذف کردند.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران به نقل از سایت پرسون: سایت عصر ایران و برخی خبرگزاری های داخلی از جمله خبر فوری اعلام کردند، در جلسه خصوصی مسعود پزشکیان با مقام معظم رهبری، ایشان با ارایه نقطه نظرات خود، مجوز بازپس گیری لایحه حجاب از مجلس، و ارایه لایحه ای تحت عنوان “آزادی پوشش، فرهنگ و قومیت” را از رهبری، به محض استقرار دولت جدید، دریافت کرده است.

با این شرایط احتمالا در آتیه، لوایح اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دیگر در راستای گشایش های اساسی در کشور به مجلس شورای اسلامی ارایه خواهد شد.

منبع: پرسون

 

توجه! به اطلاع می رساند، بازنشر این خبر صرفا جهت اگاهی بخشی به  مخاطبین پایگاه خبر سیاسی است و صحت و سقم آن به هیچ وجه  تأیید یا رد نمی شود.

در ادامه، تلاش های  خبرنگار ما برای دسترسی به منابع یاد شده یا هرگونه مستندی دال بر منبع اصلی انتشار که در متن خبر توسط سایت پرسون به نام آنها اشاره گردیده است  بی نتیجه ماند.ظاهرا منبع پرسون خبری در سایت انتخاب بوده که حذف گردیده است و همچنین سایت پرسون نیز دقایقی قبل تکذیب خبر فوق را منتشر کرد. 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :علی زنده دل

      در سایت عصر ایران خبری که درباره لایحه آزادی پوشش نقل کردید پیدا نکردم

      1. نویسنده :طلایی

        با سلام
        تا انتها مطالعه بفرمایید توضیحات پایگاه خبر سیاسی در این خصوص درج گردیده است.