کد خبر: 7608 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰ |
پ

هواداران پرسپولیس منتظر نهایی شدن انتقال حردانی به این تیم هستند تا شاهد حضور این بازیکن در جناح راست خط دفاع تیم محبوبشان باشند. در طرف دیگر، هواداران استقلال نگران از دست دادن یکی از مدافعان کلیدی خود هستند.

احتمال انتقال صالح حردانی به پرسپولیس قوت گرفت. مدافع راست استقلال که از عدم توافق برای تمدید قرارداد با این تیم ناراضی است، ممکن است به زودی راهی رقیب سنتی شود.

رضاییان آمد، حردانی می‌رود؟ با پیوستن رامین رضاییان به استقلال، جایگاه حردانی در این تیم به خطر افتاده است. به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شده تا او به پیشنهاد پرسپولیس چراغ سبز نشان دهد.

مذاکرات اولیه انجام شده: حردانی با مدیران پرسپولیس مذاکراتی داشته، اما هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.

یک انتقال تاریخی در راه؟ اگر انتقال حردانی به پرسپولیس نهایی شود، این اولین بار در تاریخ نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود که دو تیم در یک پنجره بازیکن به طور مستقیم بین خود جابجا می‌کنند.

حردانی در پرسپولیس چه خواهد کرد؟ حردانی که سابقه گلزنی در دربی را دارد، می‌تواند مدافع راست ارزشمندی برای پرسپولیس باشد و زوج خوبی را در سمت راست خط دفاع این تیم با دانیال اسماعیلی‌فر تشکیل دهد.

اما یک رقیب دیگر هم در میان است: پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع راست مراکشی هم هست و احتمال دارد تا امشب تکلیف این انتقال مشخص شود.

هواداران منتظر چه هستند؟ هواداران پرسپولیس منتظر نهایی شدن انتقال حردانی به این تیم هستند تا شاهد حضور این بازیکن در جناح راست خط دفاع تیم محبوبشان باشند. در طرف دیگر، هواداران استقلال نگران از دست دادن یکی از مدافعان کلیدی خود هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید