کد خبر: 7874 |
تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰ |
پ

فولاد خوزستان که در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، در فصل پیش رو با انگیزه‌های زیادی پا به مسابقات خواهد گذاشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوارند با ارائه بازی‌های زیبا و جذاب، جام قهرمانی را به اهواز بازگردانند.

تمرینات تیم فولاد خوزستان که از روز پنج‌شنبه هفته گذشته در اهواز آغاز شده بود، به دلیل گرمای طاقت‌فرسای تابستان خوزستان، به پایتخت منتقل می‌شود. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در هفته‌های گذشته زیر نور سوزان خورشید اهواز تمرینات خود را دنبال می‌کردند، از روز چهارشنبه این هفته تمرینات خود را در تهران از سر خواهند گرفت.

حضور بازیکنان باسابقه و چهره‌های جدید در تمرینات فولاد نوید روزهای پرشور را می‌دهد. ساسان انصاری، سینا مریدی، سینا شاه عباسی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد خادمی، وحید حیدریه، احسان پهلوان، علیرضا نازی، عادل آرغند، علی بهرامی، هومن الیاسی، علیرضا باوی و سیدرضا موسویان، بازیکنان باسابقه فولاد هستند که در تمرینات حضور دارند. در کنار این بازیکنان باتجربه، سه خرید جدید این فصل نیز به جمع شاگردان یحیی اضافه شده‌اند. علی نعمتی، محمدرضا سلیمان و محمدجواد محمدی امیدوارند با درخشش در تمرینات، نظر کادرفنی را جلب کرده و سهمی در موفقیت‌های فولاد در فصل پیش رو داشته باشند.

اما وضعیت بازیکنان خارجی فولاد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گفته می‌شود تنها وضعیت موسی کولیبالی، مدافع اهل مالی، برای ادامه همکاری با فولاد قطعی است و دیگر بازیکنان خارجی در بلاتکلیفی به سر می‌برند. لوسیانو پریرا، مارکو بوناventura، پاتریک یانگ و ایگور نژاد مقدم چهار بازیکن خارجی فولاد در فصل گذشته بودند که عملکردی متقاعد کننده ارائه ندادند و یحیی گل‌محمدی هنوز در مورد آینده آنها تصمیم نهایی را نگرفته است.

فولاد خوزستان که در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، در فصل پیش رو با انگیزه‌های زیادی پا به مسابقات خواهد گذاشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوارند با ارائه بازی‌های زیبا و جذاب، جام قهرمانی را به اهواز بازگردانند.

انتقال تمرینات فولاد به تهران می‌تواند فرصتی برای این تیم باشد تا در شرایطی خنک‌تر و ایده‌آل‌تر به تمرینات خود ادامه دهد. همچنین حضور در پایتخت می‌تواند به بازیکنان فولاد انگیزه مضاعفی بدهد و آنها را برای شروع قدرتمند در لیگ برتر آماده کند.

بدون شک فصل پیش رو برای فولاد خوزستان و هواداران پرشور این تیم بسیار حساس و چالش‌برانگیز خواهد بود. یحیی گل‌محمدی که در فصل گذشته عملکرد موفقی در فولاد داشت، باید با اتکا به هوش و تجربه خود، این تیم را به سمت موفقیت هدایت کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید