کد خبر: 8219 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ |
پ

باید منتظر ماند و دید که گودرزی در استقلال چه عملکردی خواهد داشت. بدون شک، این بازیکن جوان با انگیزه و با استعداد، می‌تواند آینده درخشانی برای خود در این تیم رقم بزند.

مهدی گودرزی، هافبک جوان و آینده‌دار فوتبال ایران، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، راهی استقلال شد. این انتقال در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این، مسعود شجاعی، کاپیتان باتجربه استقلال، مخالفت خود را با جدایی گودرزی از این تیم اعلام کرده بود.

گودرزی در پنجره زمستانی فصل گذشته، مورد توجه پرسپولیس قرار داشت. اما شجاعی با مخالفت خود، مانع از انتقال این بازیکن به رقیب سنتی استقلال شد. در آن زمان، هوادار برای صدور رضایت‌نامه گودرزی، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان طلب کرده بود که پرسپولیس حاضر به پرداخت آن نشد.

با شروع فصل جدید و عدم حضور شجاعی در استقلال، گودرزی دوباره مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت. اما این بار نیز، هوادار حاضر به رضایت دادن به رقمی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان نشد و پرسپولیس بار دیگر از جذب این بازیکن جا ماند.

در نهایت، استقلال با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه گودرزی، موفق به جذب این بازیکن جوان شد. گودرزی روز گذشته در کمپ ناصر حجازی حاضر شد و در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کرد. نکته جالب توجه اینجاست که این بازیکن تاکنون به طور رسمی توسط باشگاه استقلال معارفه نشده است.

با پیوستن گودرزی به استقلال، خط هافبک این تیم تقویت خواهد شد. او می‌تواند در کنار هافبک‌های باتجربه‌ای مانند مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی و محمد کریمی، به یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل جدید تبدیل شود.

باید منتظر ماند و دید که گودرزی در استقلال چه عملکردی خواهد داشت. بدون شک، این بازیکن جوان با انگیزه و با استعداد، می‌تواند آینده درخشانی برای خود در این تیم رقم بزند.

اما در این میان، پرسپولیس بار دیگر از جذب یک بازیکن آینده‌دار محروم شد. این تیم در سال‌های اخیر، در جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار عملکرد ضعیفی داشته است و به نظر می‌رسد که باید در این زمینه تجدید نظر کند.

در نهایت، باید به این نکته اشاره کرد که انتقال گودرزی به استقلال، نشان‌دهنده قدرت این تیم در جذب بازیکنان است. استقلال در سال‌های اخیر، با جذب بازیکنان باکیفیت و آینده‌دار، به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید