کد خبر: 8552 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ |
پ

رامین رضائیان در حالی پس از دو سال حضور موفقیت‌آمیز در سپاهان به استقلال پیوسته که همه در انتظار نسخه جدید او در تیم جدیدش هستند.

رامین رضائیان با جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال، فصل جدیدی را در فوتبال ایران آغاز کرده است. اما آنچه درباره این بازیکن جنجالی و پرانرژی جالب توجه است، روحیه تمرین‌محور و انگیزه‌ای است که او را به یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران تبدیل کرده است.

شاهدان عینی از تمرینات انفرادی شدید رضائیان در روزهای تعطیل خبر می‌دهند. آنها می‌گویند که رضائیان حتی در روزهایی که تمرینات تیم تعطیل بوده، به تنهایی در کمپ حاضر شده و با فریاد و داد و بیداد، تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام داده است. این بازیکن با انگیزه‌ای وصف‌ناپذیر، همواره در پی شکستن رکوردهای شخصی خود بوده و حتی در صورت عدم دستیابی به هدف مورد نظر، خود را مورد انتقاد قرار می‌داده است.

این روحیه جنگنده و تلاشگر، رضائیان را به بازیکنی محبوب در بین هواداران تبدیل کرده است. با این حال، تصمیم او برای پیوستن به استقلال، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. برخی از هواداران پرسپولیس و سپاهان، این انتقال را به فال نیک نگرفته‌اند، اما رضائیان همواره بر احترام خود به همه افراد تاکید کرده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید