کد خبر: 9509 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷ |
پ

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی آس رم، با رد پیشنهادهای نجومی باشگاه‌های عربستانی، به حضور خود در رم ادامه می‌دهد. این برنامه که از زمان پیوستن به جالوروسی از مهره‌های کلیدی تیم تبدیل می‌شود، داده می‌شود تا به همکاری خود با رم ادامه دهد.

پائولو دیا، ستاره آرژانتینی که دو سال پیش به صورت رایگان از یوونتوس جدا شد و به رمبال پیوست، همچنان به درخشش خود در سری آ ادامه می دهد. عملکرد درخشان این نمایش ۳۰ ساله در فصل گذشته و نقش شخصیتی او در رختکن رم، باعث شد تا باشگاه‌های عربستانی به دنبال جذب شوند.

باشگاه‌های الاتحاد و الاهلی با پیشنهاد دستمزد سالیانه ۱۵ میلیون یورو به اضافه‌هایی می‌دهند که این رقم را به ۲۰ میلیون یورو رساندند، تلاش کردند تا دیبالا را به عربستان سعودی ببرند. با این، دیبالا و باشگاه رم به این پیشنهادها پاسخ منفی دادند.

دیبالا که از زمان پیوستن به رم به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل می‌شود، می‌دهند تا با جالوروسی همکاری کنند. او در فصل گذشته با زدن ۱۶ گل و دادن ۱۰ پاس گل، نقش مهمی در موفقیت‌های رم داشت و حتی موفق شد ماتیاس سوله را نیز به این تیم بکشاند.

با توجه به این که دنیله ده‌ی هدایت رم را بر روس گرفته است، انتظار می‌رود که این تیم در فصل آینده یکی از مدعیان جدید قهرمانی سری باشد. ادامه حضور دیبالا در رم، می‌تواند به تقویت بیشتر این تیم کمک کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید