کد خبر: 9921 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ |
پ

خبر سیاسی ایران؛ علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، از تردد روان بیش از ۱۹۴ هزار زائر اربعین از مرز خسروی خبر داد. وی در گفتگو با خبرنگاران، از آمادگی کامل زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی در این مرز خبر داد.

کرمانشاه- علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، از تردد روان بیش از ۱۹۴ هزار زائر اربعین از مرز خسروی خبر داد. وی در گفتگو با خبرنگاران، از آمادگی کامل زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی در این مرز خبر داد.

شعبانی با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و افزایش تعداد گیت‌های گذرنامه‌ای، اظهار داشت: “امسال با اقدامات انجام شده، زائران اربعین بدون هیچ‌گونه معطلی و با سرعت از مرز عبور می‌کنند. همچنین، سیستم یکپارچه گذرنامه‌ای “سجاد” به طور کامل در مرز خسروی اجرا شده است که این امر باعث تسریع در روند تشریفات گذرنامه‌ای شده است.”

معاون استاندار کرمانشاه همچنین از فعالیت گسترده موکب‌ها در مسیر زائران خبر داد و گفت: “موکب‌ها با ارائه خدمات مختلف از جمله اسکان، تغذیه و خدمات بهداشتی، از زائران پذیرایی می‌کنند.”

مرز خسروی به عنوان یکی از مهم‌ترین مرزهای زمینی ایران با عراق، امسال شاهد افزایش چشمگیر تردد زائران اربعین است. با توجه به فاصله کم این مرز تا شهرهای زیارتی عراق و همچنین آمادگی زیرساخت‌ها، بسیاری از زائران این مرز را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است که قصرشیرین، شهرستان مرزی کرمانشاه، با داشتن تاریخی غنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، در طول سال میزبان گردشگران بسیاری است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید