meta name="title" content="پایگاه خبر سیاسی ایران">

از قطر تا تهران؛ نوراللهی و طارمی، با دستانی پر به آغوش آکادمی پرسپولیس بازگشتند!

ستاره‌های سابق پرسپولیس که این روزها در تیم های مطرح خود می‌درخشند، بار دیگر تعهد خود به تیم محبوبشان را ثابت کردند. احمد نوراللهی و مهدی طارمی با اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، دو دستگاه فیزیوتراپی برای آکادمی پرسپولیس خریداری و به این مجموعه هدیه کردند.

این اقدام ارزشمند، بازیکنان آکادمی پرسپولیس را از مراجعه به مراکز فیزیوتراپی خارج از باشگاه بی‌نیاز می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در فضایی مناسب‌تر و با امکانات بهتر به روند ریکاوری و بازتوانی خود بپردازند.

محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس، ضمن تقدیر از این اقدام نوراللهی و طارمی، اظهار داشت: “این هدیه ارزشمند، نشان‌دهنده‌ی عمق تعهد و دلبستگی این دو بازیکن به پرسپولیس و آینده‌ی آن است. بدون شک، این دستگاه‌ها نقش مهمی در ارتقای سطح سلامتی و آمادگی جسمانی بازیکنان آکادمی ایفا خواهند کرد و به آنها کمک می‌کنند تا با قدرت بیشتری در مسیر پیشرفت و ترقی قدم بردارند.”

اقدام نوراللهی و طارمی، بار دیگر ثابت کرد که آنها فراتر از یک بازیکن فوتبال هستند و همواره حامی و پشتیبان تیم محبوب خود و نسل آینده‌ی آن خواهند بود. بدون شک، این حرکت الهام‌بخش بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس خواهد بود و آنها را نیز به انجام اقدامات مشابه برای حمایت از آکادمی این باشگاه تشویق خواهد کرد.

امیدواریم شاهد چنین اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه‌ای از سوی دیگر پیشکسوتان و ستاره‌های فوتبال ایران نیز باشیم تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای جوان در این مرز و بوم باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا